Uw (Online) Loonadministratie

Voor uw (online) loonadministratie kunt u bij ons terecht op onze locatie in Haarlem of Amsterdam.

Wij zijn van mening dat loonadministratie een vak apart is.

Bij het uitvoeren van de loonadministratie dient er o.a. rekening te worden gehouden met de sociale en fiscale wetgeving, met arbeidsrecht en het toepassen van cao die op uw onderneming van toepassing is.
Met de juiste specialistische kennis wordt de verwerking van uw loonadministraite binnen ons kantoor uitgevoerd.

Als ondernemer wilt u gewoon uw ding kunnen doen waar u goed in bent. Loonadministratie wordt dan toch gauw ervaren als een vervelende rompslomp die veel tijd in beslag neemt.

Door uw loonadministratie aan ons uit te besteden, kunt u er van uitgaan dat een tijdige en correcte loonverwerking gewaarborgd is

Onze loonadministratie omvat:

  • Het digitaal aanleveren van de salarisstroken en jaaropgaven;
  • De aanlevering van de loonjournaalposten, betaaloverzichten en verzamelloonstaten;
  • Het insturen van digitale aangiften loonheffingen;
  • De aanmeldingen bij de benodigde instanties, zoals het bedrijfspensioenfonds;
  • Het opstellen van arbeidscontracten;
  • Het beantwoorden van uw vragen met betrekking tot de loonverwerking.

Waarom uw loonadministratie uitbesteden?

  • U hoeft geen extra personeel in dienst te nemen voor het verwerken van de loonadministratie.
  • Binnen een jaar kunnen in de wetgeving veel veranderingen plaatsvinden op het gebied van loonadministratie. Onze loonadministrateur volgt deze veranderingen op de voet en past deze toe waar dat nodig is.
  • U kunt hierdoor veel kosten besparen.

Wij werken met Loket.nl

01.

02.

03.