Aangesloten bij de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen

Het vertrouwde adres voor uw administratie- en belastingen gevestigd in Amsterdam en Haarlem

Ledenadministratie

Wij kunnen u ondersteunen bij de volgende werkzaamheden:

  • Informatie verstrekken aan leden van de verenging;
  • Het aan- en afmelden van een lidmaatschap;
  • Contactpersoon zijn tussen de vereniging en een nieuw lid;
  • Het up to date houden van de ledenadministratie;|
    Het bieden van administratieve ondersteuning aan de personeelvereniging; zoals het boeken van de contributies, kas verwerking, verwerken van betalingen, ontvangsten en contributies etc;
  • Overleg onderhouden met secretaris en de penningmeester.

Naar gelang van uw behoefte kunt u kiezen welke werkzaamheden voor uw organisatie van belang zijn.

Mocht u uw ledenadministratie willen uitbesteden neem dan vrijblijvend contact met ons op voor een deskundig advies.

Meer informatie

Ons administratiekantoor in Amsterdam is op donderdag geopend van 09.00 uur t/m 16.00 uur.

Ons administratiekantoor in Haarlem is op woensdag geopend van 09:00 uur t/m 16:00 uur.

De overige dagen zijn wij telefonische bereikbaar.
 
Neem telefonisch contact met ons op: 020-5277377

Of mail ons via info@abpartners.nl